...
اینجا هست برای ثبت لحظه های ریز و درشتی که با هر یک به گونه ای زندگی کرده ام، لحظه هایی که هر یک رنج ها و شادی هایی را یادآورند. هر چند بر این باورم که رنج های عظیم و شادی های بی پایان را در جایی جز درون خود نمی توان جای داد، و همین طور هیچ لحظه ای را نمی توان به لحظه هایی که در پیش داریم و به آنان که از سر گذرانده ایم تعمیم داد. ولی شاید بتوان همین اندک لحظه ها را دست مایه ای قرار داد تا که این راه را آسوده تر و امیدوارانه تر به پایان رساند.
Wednesday, December 08, 2004
من3
تمام انچه که من تا به حال به دنبال ان بوده ام رسیدن به فکری و ذهنی است که بتواند کار هایم و زندگیم را توجیه کند.رسیدن به .واقعیت و حقیقت.اما الان به نتیجه ای دیگر رسیده ام که تمام فکر ها و تلاش های گذشته را زیر سوال می برد و ان اینکه : انسان یعنی تفکر و لذت یخش ترین کاری که انسان می تواند انجام دهد کاری است بر خاسته از فکرو واقعیت و حقیقت را می توان چنین تعریف کرد : حقیقت عبارتست از گرانترین تفکر انسان و واقعیت ارزانترین تفکر انسان
و اینکه ارزامترین هیچ گاه گرانترین نمیشود و انسان هیچ گاه به گرانترین دست پیدا نمی کند چون کاری به چنین بهایی انجام نداده است.و اینکه از کسانی که کتاب هایشان را می خوانیم نباید انتظار داشت که بتوانند از در امد خود به من قرض بدهند بلکه باید از انها بپرسم انچه خریده اند یهایش چقدر بوده است؟
چون فکر میکنم ان که به دنبال این است که به دیگران وام دهد (انکه خود کالایی خریده)خود و دیگران را سر کار می گذارد.
من فقط طی چند روز به این نتایج رسیدم ولی مطمئنم که این درست است .پس این را شروع می کنم . فعلا بسه....... لطفا نظر بدین
4 Comments:
Blogger niyoosha said...
mmm... ye jomle minvisam barat:
"khod va digaran ra sare kar migozarand."
bargerefte az Golnaz, fasle 5, safeye 43, paragerafe 2, khatte akhar.
khob hala dar morede shoorooet tozih bede.

Blogger Sohail S. said...
اینجا دارم حیرت می کنم. اینجا آینه-ای نیست؟

Blogger Sohail S. said...
رابطه اون قضیه گرون و ارزون و وام رو با بقیه متوجه نشدم. لطفا قدم به قدم!

Blogger billbill said...
inike goftid "inja ayenei nist?" ra nafahmidam :( lotfan tozih bedid .
badam ghaziyeye arzan vca geranish baraye ine ke ye jooori arzesh gozari beshe be vasileye chizaii ke baraye hame arzesh dorost mikone
felan hamin ghadr mitoonam tozih bedam vali lotfan bazam nazar bedin