...
اینجا هست برای ثبت لحظه های ریز و درشتی که با هر یک به گونه ای زندگی کرده ام، لحظه هایی که هر یک رنج ها و شادی هایی را یادآورند. هر چند بر این باورم که رنج های عظیم و شادی های بی پایان را در جایی جز درون خود نمی توان جای داد، و همین طور هیچ لحظه ای را نمی توان به لحظه هایی که در پیش داریم و به آنان که از سر گذرانده ایم تعمیم داد. ولی شاید بتوان همین اندک لحظه ها را دست مایه ای قرار داد تا که این راه را آسوده تر و امیدوارانه تر به پایان رساند.
Tuesday, January 04, 2005
آسمون و من
-1
قواعد صرف و نحو زبان به تنهایی برای شکنجه تمام دوران زندگی کافیست
اراسموس
2-
وقتی آسمون دلش می گیره ابری می شه یا نمی دونم وقتی ابری می شه دلش می گیره . وقتی هم که آسمون دلش می گیره منم دلم می گیره , خیلی خیلی زیاد دلم می گیره
اما آسمونم مسل(س یعنی س سه نقطه را پیدا نکردم) همه چیزای دیگه خود خواهه ! برای اینکه فقط اون می تونه وقتی دلش می گیره یاد منم بیاره که دلش گرفته و منم یادش بیفتم و سعی کنم به بقیه بفهمونم که اون دلش گرفته ! اما خوب وقتی من دلم می گیره چی؟ اون وقت آسمون اینو نمی فهمه ,, اون وقت دل گرفتگی من مسل ماله اون عام نمی شه ,, تا همه به اون نیگا کنن و یادشون بیاد که ممکنه یکی دلش گرفته باشه , تا همه یه چیزایی یادشون بیاد .
کلن فکر می کنم قدرت جهان سرمایه داری (به قول آذین ) بیشتر از اون چیزی شده که خودش فکرشو می کرد....دیگه زمان یه نواختی , خوابیدن , و معطل بودن تموم شده .........نمی دونم چه نظامی می تونه به جهان سرمایه داری غلبه کنه , فقط هر چی هست باید زودتر این بازیو تموم کنه
3-
دلتنگی های ادمی را باد ترانه ای می خواند
رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه ی برفی یه اشکی نریخته می ماند
احمد شاملو
6 Comments:
Blogger niyoosha said...
migam to o in Azin hamash harfaye hamo benevisinaaa!!!!

Blogger Sohail S. said...
1-حرفای همو نوشتن لزوما بد نیست. البته امکانش هست که بد باشه. اما یک حرف حسابی حرفیه که ارزش تکرار داشته باشه

2-حتما میدونی که می تونی آدرس ایمیلت رو توی بلاگر بدی که از کامنتها، با ایمیل باخبر شی

Blogger billbill said...
bale khob mishe adrese e mail dad
ama khob man hanooz nafahmidam che rabty be harfhaye azin dasht?

Blogger billbill said...
agha harfhaye azin kodoome?
harfhaye man che rabty be harfhaye azin dasht???????
man bigonaham

Blogger niyoosha said...
baba man asan manzooram in naboud ke bade!!!
say konin ba lahne khodam bekhounin ke hamechi manie khoubi bede! :D

Blogger آ said...
دیشب دلم گرفته بود. امروز که بیدار شدم دیدم داره بارون میات. آسمون اونقدا هم که فک میکنی خودخواه نیست.