...
اینجا هست برای ثبت لحظه های ریز و درشتی که با هر یک به گونه ای زندگی کرده ام، لحظه هایی که هر یک رنج ها و شادی هایی را یادآورند. هر چند بر این باورم که رنج های عظیم و شادی های بی پایان را در جایی جز درون خود نمی توان جای داد، و همین طور هیچ لحظه ای را نمی توان به لحظه هایی که در پیش داریم و به آنان که از سر گذرانده ایم تعمیم داد. ولی شاید بتوان همین اندک لحظه ها را دست مایه ای قرار داد تا که این راه را آسوده تر و امیدوارانه تر به پایان رساند.
Saturday, October 01, 2005
43
بدنم مي لرزه ... مي خوام تنها باشم ... اولين باريم كه تنها رفتم داشت بدنم مي لرزيد ... هيچ كي نيست ... هيچ حرفيم معني نمي ده ... همه برا خودشون دارن مي چرخن ... دخترا دور پسرا و پسرا دور دخترا . دخترا دور پسرا و پسرا دور دخترا و .... تو نيستي ... منم دارم نيست مي شم ... كسي براش فرق نمي كنه باشم يا نه ... وقتي رفتي خيلي ها گفتن ناراحتيم اما اونا هم بودن تو براشون فرقي نداشت ... تو رفتي ... من اينجام .....صداي تنبورت هنوز تو اتاق مي پيچه ...دود سيگارت ... ديگه خنگ بازي تو رابطه ها در نمي آرم ... ديگه هر شب كه مي خوام بخوابم گريه نمي كنم ...باشه . اعتماد به نفس مي سازم واسه خودم ... خوب درسمو مي خونم .... خودمو يادم مي ره ... تا بشم مورد قبول بقيه .... خوبه ؟؟ ‌اينجوري هم خيال خودم راحت مي شه ... هم ظاهرا بهترين حالته ... تو را هم فراموشت مي كنم ...روياهامم همين طور ... من تنهام .... من مي ترسم از اين وضيعت .... اين خلا ذهني ... اين سكوت ... اين نمايش واژه ها ... اين عالم ديگري كه به كل حواسمو پرت مي كنه ... اين فكر و واژه ها ... همه اينها فقط خودخواهيه ... آره مي دونم من خود خواهم ... زياد ... من مي ترسم
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
fekr...fekr...fekr...fekr...fekr...fekr...fekr...fekr...delam mikhad comment bezaaram fagaht hamin...
hame khodkhaahan...hame mitarsan...hame saaketan...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hame...hameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

Anonymous Anonymous said...
o...
hame saaketan , raas mige , hame mitarsan ...

Anonymous Anonymous said...
u nemicharkhi?
u naboodane baghie barat mohemme?
u barat fargh mikone?
are kheli khodkhah